Faceți căutări pe acest blog

duminică, 14 august 2011

Comunicat: Reintregirea TCD-PNTCD

Cu ocazia scolii de vara "Ion Mihalache" de la Campulung Muscel din perioada 5-7 august 2011 am fost contactat de mai multi tineri din "aripa Ciorbea" care si-au manifestat dorinta de reintregire TCD si de organizare a unui congres de tineret comun pentru toate aripile PNTCD. Chiar daca acesti tineri nu detineau functii de conducere la nivel central in organizatia de tineret din care fac parte, ei reprezinta fara indoiala un curent de opinie care nu poate fi ignorat. De altfel, nici ei nu stiau exact cine este presedintele TCD in aripa lor, am auzit de la ei cel putin trei variante. Despre reintregire am discutat si in conducerea TCD si toti s-au aratat deschisi catre dialog cu colegii nostri taranisti care in prezent recunosc alti lideri ai partidului.

Nu stiu daca aceasta unificare se va intampla, dar daca ea va esua, nu va fi din vina noastra. Am acceptat sa dialoghez cu unii oameni care aveau pretentii de superioritate in fata mea considerandu-se taranisti "vechi si adevarati" spre deosebire de mine, oameni care si-au manifestat pe fata dispretul fata de conducerea actuala a partidului in frunte cu presedintele Eugen Moiescu la invitatia caruia au fost si ei prezenti la Campulung. Sunt sacrificii pe care sunt dispus sa le fac de dragul reunificarii, inclusiv sa renunt la functia mea. Nu voi accepta insa niciodata ca sa ii vad pe colegii mei din organizatia TCD tratati ca niste taranisti de mana a doua, mai ales cand stiu ca ei sunt in acest moment partea cea mai activa dintre toate organizatiile de tineret taraniste. Ei au fost organizatori ai scolii de vara si ei au realizat alte evenimente in Bucuresti, Constanta, Salaj, Arad, Brasov, Cluj, etc. aproape luna de luna. Ei sunt tinerii care se intalnesc prin restaurante sau pe terase aici in Bucuresti, pentru ca in acest moment nu avem un sediu in care sa ne intalnim. Ei trebuie sa joace un rol central in revigorarea organizatiilor de tineret adormite din celelalte aripi, cu cateva exceptii in provincie despre existenta carora ne-am bucurat sa aflam.

De asemenea, in afara de dorinta de alegeri si de impartire a functiilor, am remarcat cu tristete ca nu exista nici un fel de deschidere pentru actiuni si proiecte comune care sa aduca beneficii de imagine pentru PNTCD, toate propunerile mele in acest sens lovindu-se de un refuz. Consider personal ca reintregirea in acte este o problema secundara, vom fi uniti cu adevarat atunci cand vom arata ca putem colabora, putem sa dialogam pe activitati care sa se extinda in toata tara si nu doar pe functii. Ne asteapta o campanie electorala foarte importanta, vitala chiar pentru PNTCD, in care tinerii din fiecare oras trebuie sa aiba exercitiul realizarii unor actiuni dupa modelele oferite de conducerea centrala, oricare ar fi aceasta. Nu trebuie sa ne luptam pe scaune, trebuie sa ne suflecam mainile si sa ne apucam de treaba dupa care vom putea pretinde ca avem merite doar in functie de cat de activi suntem.

Presedinte TCD-PNTCD

Catalin Avramescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu